Դասարանում 18.05.2022

Առաջադրանքներ

Մեկ բառով գրի՛ր

օրինակ՝ երկաթից շինված-երկաթյա

արծաթից շինված-արծաթյա

ոսկուց շինված-ոսկե

պղնձից շինված-պղձյա

փայտից պատրաստված-փայտե

բրդից պատրաստված-բրդյա

2. Գրի՛ր տարօրինակ հրամաններ

օրինակ՝ ուտելիս խոսի՛ր, ձեռքերդ մի՛ լվա

Ծաղիկ մի ջրիր։

սեղան ջարթիր։

Ընկերոջդ հետ մի խոսիր։

Առավոտյան մի լվացվիր։

գրքեր մի կարդա։

3. Գրի՛ր աղջիկների անուններ, որոնք նաև ծաղիկների անուններ են։

Վարդուհի, Շուշան, Մանուշակ,

4. Ընկերոջդ այնպիսի բան պատմի՛ր, որ զարմացած ասի՝

-Հինգ րոպեից երկրաշարժ է լինելու։

-Չի կարող պատահել։

• Ընկերոջդ այնպիսի բան պատմի՛ր, որ տխրած ասի՝

-Հեսա դու քնուցյուն ես հանձնելու։

-Չի կարող պատահել։

• Ընկերոջդ այնպիսի բան պատմի՛ր, որ ուրախացած ասի՝

-Հեսա դու կգնաս եգիպտոս։

-Չի կարող պատահել։

• Ընկերոջդ այնպիսի բան պատմի՛ր, որ բարկացած ասի՝

-Ես կերել եմ քո կոնֆետը։

-Չի կարող պատահել։

• Ընկերոջդ այնպիսի բան պատմի՛ր, որ զարմացած ասի՝

Ես գիտեմ քո գաղտնիքը։

-Չի կարող պատահել։

5. Ինչպե՞ս կարող ես բացատրել բառերը

 

կարոտել-Ես կարոտում եմ իմ քույրիկին։

 

երգել-Ես լսում եմ ոնց իմ եղբայրը երգու է։

 

կատակ-Ես կատակ արեցի իմ եղբայրին։

 

գարուն-Ես գարնանը դուրս եմ հելնում և ղաղում եմ։

 

հեքիաթ-Ես հեքիաթ եմ կարդում։

 

հայելի-Ես նայում եմ հայլին։

Leave a Reply